Lina, Souri och Kitzy <3

Btw läste ni aftonbladet i fredags??

Publicerad 2014-01-05 14:15:00 i Souri Vuo,

Jag fick in 2 bluffmail från Swedbank i torsdags och tipsade aftonbladet om detta eftersom jag såg att det inte stod något om det där, dock blev det lite större än vad jag först kunnat tro, dom kom nämligen förbi och fotograferade mig på kvällen och sen låg det ute på nätet, och på fredagen, ja då var jag på första sidan i hela sverige i pappersvarianten av Aftobladet... helt jäkla sjukt om jag får säga det själv! det jag hoppas på var att det iaf var någon det hjälpte!
 
 http://www.aftonbladet.se/minekonomi/article18113153.ab
 
haha jag har lärt mig länka!!! det ni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela