Lina, Souri och Kitzy <3

10 februari

Publicerad 2014-02-10 12:46:14 i Souri Vuo,

Längesen som vanligt :)
 
Har som vanligt inte hänt mycket, vi har hunnit med en till träning för Daniel, som gick bra! Nu i helgen som kommer så ska vi vara med på en programridning för Cissi Brage :) vi ska rida LB:2 får se hur det går! Känner att det inte kommer gå särskilt bra men ska bli kul att höra vad vi behöver jobba extra med och vad vi gör bra osv :)
Plutten när vi skulle dressyr lite 💖
Sorans nya täcke :)
Print screen från senaste Daniel träningen 
 
 
 

Film finns oxå ska bara orka redigera lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela