Lina, Souri och Kitzy <3

4 Oktober

Publicerad 2013-10-04 12:16:00 i Souri Vuo,

Okej! Nu var det ett tag sen (igen) sitter på rast i mjölby just nu.
 
Har väl inte så mycket att säga, har inte hänt så överdrivet mycket, va iväg förra veckan och tränade lite hoppning för Britt, gick sådär, fick ett bakslag kan man säga, vi hoppade bla liten övning som innebar nåt så simpelt som bom räcke bom som vi skulle komma in i trav på, men jag fick inte till rätt tempo, antingen vart det för mycket gas eller för lite, vilket resulterade i att han tog ett lite större skutt typ stillastående, och jag flög fram på halsen och fick flashback från när jag skadade ryggen, blev inte rädd men fick nån typ av chock och började grina, något pinsamt om man säger så....
 
Annars gick träningen ok :)
 
Helgen som var innan träningen så va vi iväg på kryssning, det var hur kul som helst! Gick alldeles för fort! Festande fram till kl 04:45 det var ovanligt för att vara mig ;)
 
 
Bild på min vän Millan (tv) och mig (th) från kryssningen
 
 
 Soran-Boran i ridhuset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela