Lina, Souri och Kitzy <3

21 Oktober

Publicerad 2013-10-21 07:38:31 i Souri Vuo,

Åh hej och hå!
Idag skulle eg hovis komma ut och sko Soran dock så fick jag meddelande av hovis för en stund sen att han fick avboka! typiskt! får se om jag får tag på en annan hovis som jag har nummret till :)
 
Idag ska jag och Evelina hoppa lite med Soran det ska bli spännande, har några bra övningar som jag har planerat att prova :) brukar rida dom övningarna för Britt, men får se om det går eftersom jag misstänker att dom dränkte ridhuset igår med vatten, dom brukar göra det på söndagar, och det blir snorhalt därinne då, längtar verkligen tills jag flyttar till Frösvidal, var där igår och fyllde upp boxen med spån, och kikade på vart hö och sånt finns :)
 
Idag ska jag även besikta bilen, alltid orolig, tycker att glaset till framljusen är bra repiga och slitna, återstår att se om det går igenom, och så om det är något mer som jag inte märker som är fel som inte går igenom, och så passar jag på att hämta transporten som vår mekaniker Johan haft hos sig en vecka nu för att kolla igenom, spec bromsarna som jag tycker känns bra men som beter sig rent ut sagt skumt ibland :/
 
tänkte lägga upp bilder från klippningen bla, jag har snott bilderna från min nya medryttares blogg henne hittar du här: www.evieastrom.com (fattar inte hur jag ska länka ;))
Och såklart så bjuder jag på filmen från Danielträningen :) och så lite ps från filmen med :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela