Lina, Souri och Kitzy <3

16 Oktober

Publicerad 2013-10-16 09:01:00 i Souri Vuo,

Jaha nu sitter man här mellan typ Gnesta och Vagnhärad och har rast! ganska skönt tycker jag :)
 
Tränade för Daniel även i söndags, vi påbörjade lite för hur vi ska lyckas lära Soran galoppombyten, gick väl sådär, men nu har vi iaf fått ett litet humm om hur det ska va :)Resten som vi jobbade med var ganska samma som i lördags. Dock så var snälla Alexandra med och filmade lite, vad som jag tycker är intressant är att det inte alls ser så fantastiskt ut som det känns, Iof så kanske det är svårt för andra att se skillnad eftersom det eg mest känns i handen att han inte är lika framtung som vanligt och bör sig själv mer :)
 
Jag ska lägga upp filmen men förvänta er inte att det är nåt spec ;) men i vilket fall som helst så tycker jag ändå att det är känslan som är det viktigaste! För jag som känner min häst vet ju vad som förändrats och det är bla som jag skrev nyss att han bär sig själv mycket bättre samt att han orkar gå fram på ett mycket bättre sätt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela