Lina, Souri och Kitzy <3

11 Oktober

Publicerad 2013-10-11 11:22:00 i Souri Vuo,

Hej hej bloooogggen!
 
I Onsdags var jag och djuret Souri, Snori, Soran, Soran-Boran, Soran-Boran-Booo, Borowitch, Sorowitch (kärt barn har många namn var det va?) iväg och tränade lite för Britt, vilket gick hyfsat bortsätt från att det inte gick så strålande att få till att han skulle ta min vänsterskänkel, jag har ju för vana att köpa för stora skor jämt (gör ju ont att gå in dom) så jag köper alltid en storlek för stor, så mina hälar glider ibland runt och har lite svårt att få grepp, men det brukar oftast gå bra ändå, men nu har ju även snörningen på den stöveln gått sönder (kanske är dags att ta dem till skomakaren?) så mitt grepp var lika med noll, och herr lat gör ju som sagt inget gratis så kan jag inte komma åt honom med sporren så ja, då smiter han! skönt tyckte nog Boran...
 
aja imorrn så är det dags för Daniel kurs 2 dagars igen! det har vi längtat till! ska bli sååå kul! ska snart ut till stallet och trimma lite, och förbereda allt så det går smidigt imorgon (typ smörja lite och byta schabrak osv)
 
Nu ska jag iaf bjuda på en liten film från träningen :) kommentera gärna :P
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela