Lina, Souri och Kitzy <3

Chanelitoo :)

Publicerad 2013-12-30 19:37:28 i Souri Vuo,

Haha ibland är det roligt att titta igenom gamla hästfilmer, bla så har jag ju en hel del av dem på mitt youtube konto, mång gamla tävlings filmer, hatar mig själv för att jag är så feg nu för tiden, för fy f*n vad jag saknar att tävla, så himla kul! hoppas jag kommer över min rädsla nån j*vla gång så jag kan börja tävla igen!
 
Aja iaf så hittade jag två gamla favoriter på mitt youtube konto, kvaliten suger och min ridning ska vi inte tala om, haha! MEN det roliga i iaf den första filmen är att det var totalt kaos innan jag kom till start, då ett av däcken gick sönder på min transport på vägen till tävlingen, men tror ni att jag ställde in för det? nee (envis jävla hästbrud)  jag ringde stallägarna och lånade deras transport, ringe till sekretariatet och bad om att få starta sist (ca 30-40 starter) och fick gå banan från där det är filmat ifrån (dvs läktaren) eftersom det hade startat när vi kom, så den fina avsittningen jag bjuder på (garvar bara jag tänker på det) kom sig av att jag från läktaren fick för mig att det skulle gå o rida så, och det blev eh ja vääääldigt snävt :P enjoy ;)
 
 
 
Nästa urtjusiga film, är när min häst leker mongo (kanske var det med?) under en hoppträning runt 07, det roliga kommer nånstanns i mitten av filmen, misstänker starkt att brunst var inblandat (skadad eller sjuk var hon iaf inte...)
 
 
 
Sen filmen från våran första tävling tillsammans, är nöjd med den faktiskt :)
 
 
 
Nåja, 7 år fick vi ihop! alltid fullt ös medvetslös :p nu bor hon i skåne och har det enligt uppgifter helt underbart, vilket gör mig väldigt varm och glad, lilla fina Chanellen :)
 
 
Min absoluta favorit bild på mig och Chanel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Denna blogg handlar om mig och mitt liv med min älskade sambo Fredrik, min underbara hund Kitzy och min häst Souri, är nog allra mest inlägg om den sistnämnda ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela